Partnerships

verenigde internet exploitanten

ONMISBARE

Partnerships

De inspanningen van VINEX gaan verder dan alleen het bereiksonderzoek voor display advertising. Basisstatistieken voor mediaonderzoek worden samen met partners verzameld. Voor een 360-beeld van het mediagedrag zijn NOBO en de andere bereiksonderzoeken op een doordachte wijze aan elkaar gekoppeld. Op die wijze krijgt NOBO de context die het onderzoek sterker maakt.
PARTNERS
NOBO wordt voor een groot deel gedragen door SKO die er zijn online kijkers uit rapporteert. NOM maakt van NOBO gebruik om de crossmediale verbinding met printmerken te maken. Ook NLO is een mogelijke partner voor VINEX.
CROSSMEDIA-INITIATIEVEN
Samen met de partners worden diverse crossmediale rapportages ontwikkeld. Zo wordt online kijken en online lezen aan offline bereikscijfers toegevoegd. Hier vind je een overzicht van de collectieve inititieven.
COLLECTIEF ONDERZOEK
Iedere mediaonderzoeker heeft behoefte aan goede basisstatistieken en vaste definities. Hoeveel Nederlanders hebben internet? En hoe is de doelgroep Boodschappers gedefinieerd? Dit wordt in Nederland collectief vastgesteld in het Media Standard Survey (MSS).
CROSSMEDIA
De onderzoeken voor kijken, luisteren en lezen hebben hun krachten gebundeld om het volledige mediagedrag van de Nederlanders in kaart te brengen. Op die wijze ontstaat een helder beeld van de uren die wij aan media besteden.